
'kefenimle GİDİYORUM'
Herkesten dua beklediğini ifade eden Hüseyin Çelik şunları söyledi
Yolculuğum buradan yaya olarak önce Ceyhan, Tekir, Pozantı, Konya Yolu yol ayırımı ve ardından da Aksaray'a doğru ilerleyeceğim. Hedefim 20 günde Ankara'ya ulaşmaktır. Burada tabii hava ve yol şartları, sağlık durumum neyi getirir bilemem. Allah yolumuzu açık etsin, halkımızdan dua bekliyorum. Sultan Alpaslan'ın Ankara'ya Malazgirt'ten girdiği gibi Fatih'in İstanbul'a Topkapı'dan girdiği gibi biz de Osmaniye'den yani Gavurdağı'ndan yürüyerek Sayın Başbakanımıza destek amaçlı Ankara'ya gidiyoruz. Başkente ulaştığımda bu yürüyüşüme destek veren arkadaşlar beni Dikmen'de karşılayacak. Daha sonra Sayın Başbakanımızla buluşmak ve Türk Bayrağı'nı kendisine takdim etmek istiyorum. Çantamın içinde kefenim, tok tutması için yerfıstığı ve bazı gıda maddeleri var. Her türlü kışlık önlemimi aldım. Ben birileri gibi talimatla yürümüyorum, birileri gibi istifa edip 'Allah'a ısmarladık' demiyorum. Ecdadımın bana bırakmış olduğu bu mirasıyla, onların ruhuyla, onların şehadetiyle yürüyorum.
Hüseyin Çelik, konuşmasının ardından kendisini uğurlamaya gelen kalabalıkla vedalaşıp zorlu yürüyüşüne başladı.
(Tür: Yurt)
Son Dakika › Güncel › Osmaniye Ticaret Borsası Eski Başkanı İmam Hüseyin Çelik, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'a Destek... - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.