Ot biçerken yüksekten düşen belediye işçisi yaralandı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ot biçerken yüksekten düşen belediye işçisi yaralandı

Ot biçerken yüksekten düşen belediye işçisi yaralandı
13.07.2022 16:21  Güncelleme: 16:25

ZONGULDAK'ın Ereğli ilçesinde ot biçen belediye işçisi Fuat Kocabıyık (39), yaklaşık 5 metre yükseklikten düşerek yaralandı.

ZONGULDAK'ın Ereğli ilçesinde ot biçen belediye işçisi Fuat Kocabıyık (39), yaklaşık 5 metre yükseklikten düşerek yaralandı.

Olay, öğle saatlerinde Bağlık Mahallesi Hacı Abdurrahman Sokak'ta meydana geldi. Belediye çalışanı Fuat Kocabıyık, yol kenarındaki otları biçerken yaklaşık 5 metre yükseklikten apartmanın bahçesine düşerek yaralandı. Kocabıyık'ın mesai arkadaşı 112 Acil Çağrı Merkezi'ne haber verdi. Olay yerine gelen sağlık ekibi, Kocabıyık'a ilk müdahalede bulundu. Ereğli Devlet Hastanesi'ne götürülen işçi tedaviye alındı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.


Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Ot biçerken yüksekten düşen belediye işçisi yaralandı - Son Dakika


Advertisement