Otomobilden Atılan Poşetten Bonzai Çıktı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Otomobilden Atılan Poşetten Bonzai Çıktı

Otomobilden Atılan Poşetten Bonzai Çıktı
13.01.2016 17:11

Zonguldak'ta, otomobille polisten kaçarken yol kenarına attıkları poşette 150 gram bonzai ele geçirilen 4 kişi gözaltına alındı.

Zonguldak'ta, otomobille polisten kaçarken yol kenarına attıkları poşette 150 gram bonzai ele geçirilen 4 kişi gözaltına alındı.

İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, İstanbul'dan Zonguldak'a uyuşturucu getirileceği ihbarı üzerine kent girişinde önlem aldı. Polis, daha önce plakası belirlenen otomobili Değirmenağzı mevkisinde durdurmak istedi. Sürücüsü 'Dur' ihtarına uymayarak kaçan otomobilden kovalamaca sırasında yol kenarına poşet atıldı. Polisin bulduğu poşette 150 gram bonzai ele geçirildi. Otomobil de kente girmeden polisler tarafından durduruldu. Araçta bulunan 35 yaşındaki H.K ve S.A, 34 yaşındaki E.A, 45 yaşındaki Y.B. gözaltına alındı. Şüpheliler, bonzaiyi içmek için yanlarında bulundurduklarını, satmadıklarını ileri sürdü. 4 kişi, Adliye'ye sevk edildi. - Zonguldak

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Otomobilden Atılan Poşetten Bonzai Çıktı - Son Dakika


Advertisement