Otoparkın 7'nci Katına Çıkarak İntihara Kalkıştı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Otoparkın 7'nci Katına Çıkarak İntihara Kalkıştı

Otoparkın 7\'nci Katına Çıkarak İntihara Kalkıştı
24.02.2012 18:06

Zonguldak'ta, işsizlik nedeniyle eşiyle tartışarak bunalıma girdiği belirtilen sara hastası 39 yaşındaki M.H., 8 katlı otoparkın 7'nci katına çıkarak intihara kalkıştı.

Zonguldak'ta, işsizlik nedeniyle eşiyle tartışarak bunalıma girdiği belirtilen sara hastası 39 yaşındaki M.H., 8 katlı otoparkın 7'nci katına çıkarak intihara kalkıştı. Çevrede toplananlardan bazılarının, "Atla" diye bağırdığı M.H., yanına yaklaşan polis tarafından yakalanarak binadan indirildi.

Saat 16.00 sıralarında, Ontemmuz Mahallesi'nde Zonguldak Belediyesi'ne ait katlı otoparkın 7'nci katına çıkıp korkuluklardan aşağıya sarkan M.H.'yi görenler, polise haber verdi. Gelen itfaiye ekibi yerde branda açarken, polisler de 7'nci kata çıkarak M.H.'yi ikna etmeye çalıştı. Ancak M.H., polislerin yanına yaklaşmasına izin vermedi. Bu sırada itfaiye aracının merdiveni, M.H.'nin bulunduğu kata uzatıldı. M.H., elindeki tuğlayı aracın sepetindeki itfaiye görevlisine attı. Tuğla, görevliye isabet etmedi. Çevrede toplananlardan bazıları, ellerindeki cep telefonları ve fotoğraf makineleriyle M.H.'yi görüntülemeye çalışırken, bazıları da "Atla" diye bağırdı.

M.H., aracın merdiveniyle arkasından gelen itfaiye görevlisinin konuşarak oyaladığı sırada, yaklaşan polisler tarafından yakalanarak binadan indirildi. Ambulansla Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi'ne kaldırılan M.H.'nin, işsizlik nedeniyle eşiyle sık sık tartıştığı, bu yüzden bunalıma girerek intihara kalkıştığı belirtildi.

---- - Zonguldak

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Otoparkın 7'nci Katına Çıkarak İntihara Kalkıştı - Son Dakika


Advertisement