PKK'lılar, Gasp Ettiği Aracı Ormanlık Alanda Ateşe Verdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

PKK'lılar, Gasp Ettiği Aracı Ormanlık Alanda Ateşe Verdi

25.08.2015 00:53

Sarıkamış ilçesi Boyalı köyünde PKK’lı teröristler tarafından gasp edilen araç ormanlık alanda ateşe verildi.

Sarıkamış ilçesi Boyalı köyünde PKK'lı teröristler tarafından gasp edilen araç ormanlık alanda ateşe verildi.

Önceki gün Sarıkamış'a bağlı Boyalı köyünde meydana gelen olayda, bir grup PKK'lı terörist 4 kişilik teknik ekibi taşıyan 06 FR 6637 plakalı aracı gasp etmiş, araçta bulunan 4 kişinin cep telefonları alarak kaçmıştı. PKK'lı teröristler, kaçırdıkları aracı akşam ormanlık alana götürerek burada ateşe verdi. Aracı yakan teröristler daha sonra bölgeden kaçarak uzaklaştı. - KARS

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel PKK'lılar, Gasp Ettiği Aracı Ormanlık Alanda Ateşe Verdi - Son Dakika


Advertisement