Rotary Kulüp Yöneticileri Vali Sebahattin Öztürk'ü Ziyaret Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Rotary Kulüp Yöneticileri Vali Sebahattin Öztürk'ü Ziyaret Etti

Rotary Kulüp Yöneticileri Vali Sebahattin Öztürk\'ü Ziyaret Etti
07.08.2013 13:21

Rotary Bölge Guvernörü Cüneyt Koşu Antalya Rotary Kulüp Başkanları ile birlikte Vali Sebahattin Öztürk'e nezaket ziyaretinde bulundu.

Vali Sebahattin Öztürk'ü makamında tanışma ve nezaket ziyaretinde bulunan Rotary Kulüp yöneticileri Vali Öztürk'e yeni görevinde başarılar dilediler. Bölge Guvernörü Cüneyt Koşu Rotary Klüp çalışmaları ve projeleri hakkında Vali Öztürk'e bilgi verdi. Expo 2016 'yı çok önemsediklerini ve Expo ile ilgili projeleri olduğunu ifade ettiler.

Vali Sebahattin Öztürk, "Toplumsal duyarlılık ve hassasiyetle kamu yararına olan her kuruluşla çalışırız. Bu güç ve enerjiden faydalanmak isteriz." dedi. Expo 2016'nın önemli bir sorumluluk olduğunu, Türkiye'nin ve Antalya'nın tanıtımına bunun yanı sıra şehrin kimliğine önemli katkı sağlayacağını belirtti.

Vali Öztürk nezaket ziyaretinden duyduğu memnuniyetini ifade etti.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Rotary Kulüp Yöneticileri Vali Sebahattin Öztürk'ü Ziyaret Etti - Son Dakika


Advertisement