Moskova yönetimi, Suriye krizi konusunda Batı'yı
"ikiyüzlü" davranmakla suçladı.
Rusya Dışişleri Bakanlığı, Batı'nın Suriye krizi konusunda BM Güvenlik
Konseyi'ndeki tavrından dolayı Rusya'yı suçlamasını "ikiyüzlü" bir politika
olarak nitelendirdi.
Bakanlıktan yapılan açıklamada, şu ifadelere yer verildi:
"Rusya, Suriye krizinden çıkış konusunda Cenevre anlaşmasına sadık
kalınmasını, Suriye hükümeti ve muhalifler arasındaki silahlı çatışmaların
sonlandırılarak taraflar arasında görüşmelerin başlamasını dile getirmiş olmasına
rağmen, Batılı ortaklarımız bu açıklamalar karşısında isteksiz davranıyor ve
Cenevre anlaşmasını korumak yerine, anlaşmanın ömrünün dolduğunu öne sürüyorlar.
Üstelik, bu noktada BM Güvenlik Konseyi'ndeki tutumundan dolayı Rusya'yı
suçluyorlar. Böyle bir suçlama ikiyüzlü bir tutumdur ve dikkate alınamaz."
Muhabir: Halit Gülşen
Yayıncı : Ogün Duru - MOSKOVA
Son Dakika › Güncel › Rusya'dan Batı'ya 'İkiyüzlülük' Suçlaması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.