Sakarya Yemek Yaparken Evi Yakıyorlardı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sakarya Yemek Yaparken Evi Yakıyorlardı

12.11.2017 17:20

Sakarya'nın Sapanca İlçesi'nde ocaktaki yemeğin tutuşması sonucu evin çatı katında yangın çıktı.

Sakarya'nın Sapanca İlçesi'nde ocaktaki yemeğin tutuşması sonucu evin çatı katında yangın çıktı. İtfaiye ekiplerinin müdahalesi ile yangın büyümeden söndürüldü.Öğle saatlerinde, Göl Mahallesi Harmanlık Caddesi'nde bulunan Fevzi Özcan'a ait 3 katlı evin çatı katında ocaktaki yemeğin tutuşması sonucu yangın çıktı. Dumanları gören vatandaşlar itfaiyeden yardım istedi. Olay yerine gelen itfaiye ekibi, merdiven ile çatıya yanaşarak yangına müdahale etti. Yangın kısa sürede kontrol altına alınarak söndürüldü. Binanın çatısı hasar görürken, yangınla ilgili soruşturma başlatıldı.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Sakarya Yemek Yaparken Evi Yakıyorlardı - Son Dakika


Advertisement