Sandıklı'da Yıl Sonu Sergisi ve Çevre Temizliği - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sandıklı'da Yıl Sonu Sergisi ve Çevre Temizliği

Sandıklı\'da Yıl Sonu Sergisi ve Çevre Temizliği
10.06.2026 17:35

Sandıklı'da Halk Eğitim Merkezi yıl sonu sergisini açtı; gönüllüler, Dünya Çevre Günü'nde temizlik yaptı.

? Sandıklı ilçesinde Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğünce yıl sonu sergisi açıldı.

Belediye Düğün Salonundaki serginin açılışı, Sandıklı Kaymakamı Selçuk Yosunkaya ve ilçe protokolü tarafından yapıldı.

Açılışın ardından Yosunkaya ve beraberindekiler, sergilenen eserleri inceledi ve kursiyerlerin çalışmaları hakkında bilgi aldı.

Sandıklı'da Dünya Çevre Günü etkinliği yapıldı

Sandıklı'da gönüllü gençler, Dünya Çevre Günü dolayısıyla doğada temizlik çalışması yaptı.

?Millet Bahçesi'nde gerçekleştirilen programda, Gençlik Merkezi'ndeki gönüllü gençler, alanda kapsamlı bir çevre temizliği gerçekleştirdi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Sandıklı'da Yıl Sonu Sergisi ve Çevre Temizliği - Son Dakika


Advertisement