Şanlıurfa'da Karayolu Trafik Haftası dolayısıyla etkinlik düzenlendi.
Şair Nabi Kültür Merkezi'nde İl Jandarma Komutanlığı ve Emniyet Müdürlüğü tarafından düzenlenen etkinlik kapsamında açılan stantlarda, öğrencilere, trafik kuralları, yaya önceliği, trafik işaretleri gibi konularda uygulamalı bilgiler verildi.
Hafta etkinlikleri kapsamında yılın trafik görevlileri ile yılın sürücülerine plaket verildi.
Program, araçlarla geçiş yapılmasıyla tamamlandı.
Etkinliğe, Vali Yardımcısı Bahadır Güneş, İl Jandarma Komutan Yardımcısı Albay Tevfik Koçer ile emniyet yetkilileri katıldı.
Son Dakika › Güncel › Şanlıurfa'da Karayolu Trafik Haftası Kutlandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.