Şanlıurfa'da tedavisi yapılan 3 kerkenez doğaya bırakıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Şanlıurfa'da tedavisi yapılan 3 kerkenez doğaya bırakıldı

Şanlıurfa\'da tedavisi yapılan 3 kerkenez doğaya bırakıldı
16.09.2020 13:01  Güncelleme: 13:10

ŞANLIURFA'da yaralı bulunup tedavisi yapılan 3 kerkenez tekrar doğal ortamına bırakıldı.

ŞANLIURFA'da yaralı bulunup tedavisi yapılan 3 kerkenez tekrar doğal ortamına bırakıldı.

Şanlıurfa'da kırsal alanda vatandaşlar, yaralı 3 kerkenez bularak durumu Doğa Koruma ve Milli Parklar Şanlıurfa Şube Müdürlüğü'ne bildirdi. Bölgeye giden ekipler, yaralı kuşları alarak Gölpınar Yaban Hayvanı Kurtarma ve Rehabilitasyon Merkezin'e götürdü. Merkezde tedavisi yapılan ve 2 aylık sürede sağlığına kavuşan kuşlar, tekrar doğal ortamına bırakıldı.


Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Şanlıurfa'da tedavisi yapılan 3 kerkenez doğaya bırakıldı - Son Dakika


Advertisement