ŞEBEKE SUYU AKARYAKIT İSTASYONU VE ŞEHİR PARKINI GÖLE ÇEVİRDİ - Son Dakika
Son Dakika Logo

ŞEBEKE SUYU AKARYAKIT İSTASYONU VE ŞEHİR PARKINI GÖLE ÇEVİRDİ

06.03.2023 18:51  Güncelleme: 19:38

Taylan ERGÜN İSTANBUL DHAARNAVUTKÖY'de şebeke suyu borusu patlayınca yollar ve parklar göle döndü.

Taylan ERGÜN İSTANBUL DHA

ARNAVUTKÖY'de şebeke suyu borusu patlayınca yollar ve parklar göle döndü. Ulaştırma Bakanlığı'na ait metro şantiyesini de su bastı.

Arnavutköy Fatih Caddesi'nde saat 17.00'da İSKİ'ye ait şebeke hattında patlama meydana geldi. Patlayan şebeke hattından akan tonlarca su, akaryakıt istasyonu, metro şantiyesi ve çevredeki bir parkta baskına neden oldu. Yaklaşık 1 saat akan su, ekiplerin müdahalesiyle durduruldu. \t

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel ŞEBEKE SUYU AKARYAKIT İSTASYONU VE ŞEHİR PARKINI GÖLE ÇEVİRDİ - Son Dakika


Advertisement