Sevgilisiyle Tartışıp 7'nci Kattan Atladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sevgilisiyle Tartışıp 7'nci Kattan Atladı

Sevgilisiyle Tartışıp 7\'nci Kattan Atladı
11.11.2013 13:58

Adana'da 17 yaşındaki bir genç kız, sevgilisiyle telefonda tartıştıktan sonra balkondan atlayarak intihar etti.
Edinilen bilgiye göre olay, merkez Seyhan ilçesi, Reşatbey Mahallesi'nde meydana geldi.

Adana'da 17 yaşındaki bir genç kız, sevgilisiyle telefonda tartıştıktan sonra balkondan atlayarak intihar etti.

Edinilen bilgiye göre olay, merkez Seyhan ilçesi, Reşatbey Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, lise 3. sınıf öğrencisi Y.S. (17), telefonda üniversitede okuyan sevgilisiyle konuşurken tartışma çıktı. Daha sonra telefonu kapatan genç kız, 7. kattaki evlerinin balkonundan kendini boşluğa bıraktı. Beton zemine çakılan Y.S., olay yerinde hayatını kaybetti. Y.S.'nin ailesi, kızlarının öldüğünü öğrenince fenalık geçirdi.

Polis olayla ilgili soruşturma başlatırken, genç kızın cenazesi otopsi için Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı. - ADANA

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Sevgilisiyle Tartışıp 7'nci Kattan Atladı - Son Dakika


Advertisement