Siirt'te bir mezra karantinaya alındı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Siirt'te bir mezra karantinaya alındı

Siirt\'te bir mezra karantinaya alındı
20.04.2020 20:34

Siirt'in Pervari ilçesinde bir mezra yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.

Siirt'in Pervari ilçesinde bir mezra yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.

Valilikten yapılan açıklamada, Pervari İlçe Hıfzıssıhha Kurulunca, ilçeye bağlı Gökçekuru köyü Göl mezrasında karantina uygulanmasına karar verildiği bildirildi.

Mezrada Kovid-19 tetkik sonucu pozitif çıkan hasta ve buna teması olanların tespit edildiği belirtilen açıklamada, mezraya giriş ve çıkışların 14 gün süreyle kapatıldığı aktarıldı.

Açıklamada, mezrada sağlık başta olmak üzere tüm ihtiyaçlar için her türlü tedbirin alındığı kaydedildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Siirt'te bir mezra karantinaya alındı - Son Dakika


Advertisement