Siirt'in Pervari ilçesinde bir mezra yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.
Valilikten yapılan açıklamada, Pervari İlçe Hıfzıssıhha Kurulunca, ilçeye bağlı Gökçekuru köyü Göl mezrasında karantina uygulanmasına karar verildiği bildirildi.
Mezrada Kovid-19 tetkik sonucu pozitif çıkan hasta ve buna teması olanların tespit edildiği belirtilen açıklamada, mezraya giriş ve çıkışların 14 gün süreyle kapatıldığı aktarıldı.
Açıklamada, mezrada sağlık başta olmak üzere tüm ihtiyaçlar için her türlü tedbirin alındığı kaydedildi.
Son Dakika › Güncel › Siirt'te bir mezra karantinaya alındı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.