Siirt'te Kovid-19 karantina kurallarını ihlal eden 28 kişi yurda yerleştirildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Siirt'te Kovid-19 karantina kurallarını ihlal eden 28 kişi yurda yerleştirildi

Siirt\'te Kovid-19 karantina kurallarını ihlal eden 28 kişi yurda yerleştirildi
16.08.2021 13:36  Güncelleme: 13:39

Siirt'te, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında uygulanan karantinayı ihlal eden 28 kişi yurda yerleştirildi.

Siirt'te, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında uygulanan karantinayı ihlal eden 28 kişi yurda yerleştirildi.

Alınan bilgiye göre, İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, kentte Kovid-19 salgınının yayılmasını önlemek amacıyla denetimlerini sürdürüyor.

Kentin farklı noktalarında çalışma yapan ekipler, son bir haftada yapılan HES kodu sorgulamasında PCR test sonucu pozitif çıkan veya riskli görülen 28 kişinin karantina kurallarını ihlal ettiğini belirledi.

Haklarında işlem yapılan kişiler, teslim edildikleri 112 Acil Servis ve filyasyon ekiplerince Valilik tarafından belirlenen öğrenci yurduna yerleştirildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Siirt'te Kovid-19 karantina kurallarını ihlal eden 28 kişi yurda yerleştirildi - Son Dakika


Advertisement