SİİRT'te lise öğrencisi iki grubun okul çıkışında tekme ve yumruklu kavgası, cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.
Olay, dün öğle saatlerinde, Kurtalan ilçesi Cumhuriyet Mahallesi'nde meydana geldi. Lise öğrencisi iki grup arasında, 15 Temmuz Demokrasi Parkı önünde bilinmeyen nedenle tartışma çıktı. Tartışma, kısa sürede kavgaya dönüştü. Öğrenciler tekme ve yumruklarla birbirine saldırırken, çevredekiler ise kavgayı ayırmak için müdahale etti. Cep telefonu kamerasıyla görüntülenen kavga, bir süre sonra sonlandırıldı.
Son Dakika › Güncel › Siirt'te lise öğrencileri arasında kavga - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.