Şişli Belediyesi, 2012 Avrupa Futbol Şampiyonası'nda görev yapan Cüneyt Çakır'a Şişli'nin farklı yerlerine astığı afişlerle teşekkür etti.
2012 Avrupa Futbol Şampiyonası'nda başarıyla görev yapan Cüneyt Çakır, Şişli Belediyesi tarafından unutulmadı. Belediye Şişli'nin çeşitli noktalarına astığı afişlerle Çakır'a teşekkür etti. Bazı vatandaşlar da Şişli Belediyesi'ne gösterdiği vefa örneğinden dolayı teşekkür ederek, "Cüneyt Çakır çok başarılı bir hakem. Dördüncü hakem değil, finali yöneten hakem olmalıydı" şeklinde konuştu. - İSTANBUL
Son Dakika › Güncel › Şişli Belediyesi'nden Cüneyt Çakır'a Teşekkür Afişi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.