Soğuk Hava Hiçbir Şey Değil: Samandağ'da Cesur Yüzücüler - Son Dakika
Son Dakika Logo

Soğuk Hava Hiçbir Şey Değil: Samandağ'da Cesur Yüzücüler

Soğuk Hava Hiçbir Şey Değil: Samandağ\'da Cesur Yüzücüler
12.01.2025 21:38  Güncelleme: 21:40

Hatay'ın Samandağ ilçesinde, hava sıcaklığının 11 derece olmasına rağmen denize giren iki kişi, sağlık için yüzdüklerini belirtti. Arkadaşları tarafından çekilen video sosyal medyada büyük ilgi gördü.

HATAY'ın Samandağ ilçesinde 2 kişi soğuk havaya aldırış etmeden denize girdi.

Sabah saatlerinde Samandağ ilçesindeki plajda denize giren Ahmet Zahid Çökmez ve Burak Kimyonşan, hava sıcaklığının 11 derece olduğu bölgede soğuğa aldırmadan yaklaşık 1 saat yüzdü. İkilinin beraber sahile geldiği arkadaşlarının cep telefonuyla çekip, sosyal medyada paylaştığı video, bölgede büyük ilgi çekti. Gazetecilerin sorularını cevaplayan ve sağlık için yüzdüklerini söyleyen Kimyonşan, "Sağlık için yüzdük, daha önce de bunu yapıyorduk. Biz yüzerken insanlar bize bakıyordu. Bazıları sordu nasıl soğuk mu diye. Aslında denize girdikten sonra alışıyor insan. Herkese öneririz" dedi.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Soğuk Hava Hiçbir Şey Değil: Samandağ'da Cesur Yüzücüler - Son Dakika


Advertisement