Adana'da Adli Tıp Kurumu Morgu önüne park eden bir sürücü görenleri şaşırttı.
Seyhan ilçesi Çınarlı Mahallesi'nde bulunan Adli Tıp Kurumu Morgu önünde ilginç bir olay yaşandı. Suriye'den getirilen ve geçici Türk plakası verilen otomobil sürücüsü, sadece cenaze araçlarının girip çıktığı Adli Tıp Kurumu Morgu önüne park etti. Otomobili bırakıp çevredeki bir iş yerine gittiği öğrenilen sürücü, polis ve özel güvenlik elemanları tarafından bulunarak uyarıldı.
Sürücü daha sonra otomobili park ettiği morg önünden kaldırdı. - ADANA
Son Dakika › Güncel › Suriyeli Sürücü Otomobilini Morg Önüne Park Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.