
Türk Polis Teşkilatının 177. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla Şanlıurfa'nın Suruç ilçesinde tören düzenlendi.
Kent Meydanı'ndaki törende İlçe Emniyet Müdürü Gökhan Balaban Atatürk Anıtı'na çelenk sundu.
Daha sonra günün anlam ve önemini belirten bir konuşma yapan Balaban, törene katılan vatandaşlarla toplu hatıra fotoğrafı çektirdi.
Tören saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı okunmasının arından sona erdi.
Son Dakika › Güncel › Suruç'ta Türk Polis Teşkilatının 177. kuruluş yıl dönümü kutlandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.