Sivas'ın Suşehri ilçesinde, sanal ortamda satranç turnuvası düzenlendi.
Suşehri Kaymakamlığı himayesinde, Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü ile Gençlik Merkezinin, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramının 101. yılı anısına düzenlenen satranç turnuvasına 40 sporcu katıldı.
Turnuvada, ilk 5'e giren sporculara madalya ve başarı belgeleri yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle evlerinde verilecek.
Son Dakika › Güncel › Suşehri'nde sanal satranç turnuvası düzenlendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.