Edirne Merkez İlçe ve Süloğlu Süt Üreticileri Birliği (SÜTÜB) Başkanı Mustafa Suiçmez, Süloğlu Belediye Başkanı Mehmet Ormankıran'ı ziyaret etti.
Suiçmez, Süloğlu Belediye Başkanı Ormankıran'ı ziyaret ederek, birliğin çalışmaları hakkında bilgi verdi ve görüş alışverişinde bulundu.
Ormankıran, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, SÜTÜB Başkanı Suiçmez'e süt hayvancılığının gelişmesi yönünde yaptıkları çalışmalardan dolayı teşekkür etti.
Suiçmez de Ormankıran'a çalışmalarında başarı diledi.
Son Dakika › Güncel › Sütüb'den Süloğlu Belediye Başkanına Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.