Tarladaki İlaçlamada 16 İşçi Zehirlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Tarladaki İlaçlamada 16 İşçi Zehirlendi

Tarladaki İlaçlamada 16 İşçi Zehirlendi
11.08.2015 21:31

Şanlıurfa'da tarlada ilaçlama yaparken zehirlenen 16 tarım işçisi hastaneye kaldırılıp, tedaviye alındı.

Şanlıurfa'da tarlada ilaçlama yaparken zehirlenen 16 tarım işçisi hastaneye kaldırılıp, tedaviye alındı.

Olay, akşam saatlerinde Çamlıdere Mahallesi'nde bulunan bir tarlada meydana geldi. İddiaya göre, tarlada ilaçlama yapan tarım işçilerinde bir süre sonra mide bulantısı baş gösterince, yakınları ve sağlık görevlileri tarafından kentteki hastanelere götürüldü. Acil servislerde zehirlendikleri belirlenen aralarında kadınların da bulunduğu 16 tarım işçisine oksijen tedavisi uygulandı. Acil servislerde tedavileri yapılan tarım işçilerinin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. Olayla ilgili başlatılan soruşturma sürdürülüyor. - Şanlıurfa

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Tarladaki İlaçlamada 16 İşçi Zehirlendi - Son Dakika


Advertisement