Tekirdağ'da 4 üniversite öğrencisi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alındı.
Alınan bilgiye göre, Namık Kemal Üniversitesinden 4 öğrenci mide bulantısı, karın ağrısı ve ishal şikayetiyle Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi Hastanesi'ne başvurdu.
Gıda zehirlenmesi şüphesiyle öğrenciler tedavi altına alındı. Bir süre müşahede altında tutulan öğrenciler ardından taburcu edildi.
Son Dakika › Güncel › Tekirdağ'da 4 Öğrenci Gıda Zehirlenmesi Şüphesiyle Hastaneye Yatırıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.