Tekirdağ'da 4 Öğrenci Gıda Zehirlenmesi Şüphesiyle Hastaneye Yatırıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Tekirdağ'da 4 Öğrenci Gıda Zehirlenmesi Şüphesiyle Hastaneye Yatırıldı

22.09.2025 21:21

Namık Kemal Üniversitesinden 4 öğrenci gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye başvurdu.

Tekirdağ'da 4 üniversite öğrencisi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, Namık Kemal Üniversitesinden 4 öğrenci mide bulantısı, karın ağrısı ve ishal şikayetiyle Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi Hastanesi'ne başvurdu.

Gıda zehirlenmesi şüphesiyle öğrenciler tedavi altına alındı. Bir süre müşahede altında tutulan öğrenciler ardından taburcu edildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Tekirdağ'da 4 Öğrenci Gıda Zehirlenmesi Şüphesiyle Hastaneye Yatırıldı - Son Dakika


Advertisement