Tugay'lı Dönemin İlk Meclisi Yapıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Tugay'lı Dönemin İlk Meclisi Yapıldı

Tugay\'lı Dönemin İlk Meclisi Yapıldı
13.04.2019 09:23  Güncelleme: 09:24

Karşıyaka Belediyesi'nin yerel seçimler sonrasındaki ilk meclis toplantısı, Dr. Cemil Tugay başkanlığında gerçekleşti.

Mazeret bildiren bir üye dışında tamamının katıldığı meclis oturumunda komisyon ve encümen üyeliklerinin seçimleri de yapıldı. Seçimlerde Meclis Birinci Başkan Vekili Atilla Baysak, İkinci Başkan Vekili ise Yaşar Özcan oldu.

Tek kaygısının daha güzel ve yaşanır bir Karşıyaka olduğunu belirten Tugay, şunları söyledi: "Bu mecliste bizim partimiz Karşıyaka'dır, muhatabımız yediden yetmişe tümüyle Karşıyakalı hemşerilerimizdir. Stratejimizi çizen ve çizecek olan, bu kente ait aşkımız; bilime, akla, mantığa olan inancımızdır. Bu kentin tarihine, doğasına, kültürüne, sanatına ve birikimlerine olan saygımızdır. Yöntemimiz şeffaflık, dürüstlük, yansızlık ve çağdaşlıktır. Böyle başlıyoruz ve böyle sürdüreceğiz."

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Tugay'lı Dönemin İlk Meclisi Yapıldı - Son Dakika


Advertisement