Türbede düşürdüğü telefonunu almaya çalışan genç kızın bacağına korkuluk demiri saplandı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Türbede düşürdüğü telefonunu almaya çalışan genç kızın bacağına korkuluk demiri saplandı

Türbede düşürdüğü telefonunu almaya çalışan genç kızın bacağına korkuluk demiri saplandı
28.05.2020 00:15  Güncelleme: 01:10

Manisa'nın Şehzadeler ilçesinde, türbe bahçesine düşen telefonunu almayan çalışırken, üzerine çıktığı mermer zeminin kırılması sonucu bacağına korkuluk demiri saplanan genç kız hastanelik oldu.

Manisa'nın Şehzadeler ilçesinde, türbe bahçesine düşen telefonunu almayan çalışırken, üzerine çıktığı mermer zeminin kırılması sonucu bacağına korkuluk demiri saplanan genç kız hastanelik oldu.

Alınan bilgiye göre, 1. Anafartalar Mahallesi'ndeki 22 Sultanlar Türbesi yanından geçen Dilek Erbaş (23), cep telefonunu türbe bahçesine düşürdü.

Telefonunu almak için kapısı kilitli olan türbenin duvarına tırmanan Erbaş, üzerine bastığı mermer zeminin kırılmasıyla dengesini kaybederek düştü.

Korkuluk demiri bacağına saplanan Erbaş, olay yerine gelen sağlık ekiplerinin müdahalesi ile Manisa Şehir Hastanesine kaldırıldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Türbede düşürdüğü telefonunu almaya çalışan genç kızın bacağına korkuluk demiri saplandı - Son Dakika


Advertisement