Ödemiş'te, Türk Polis Teşkilatının kuruluşunun 172. yılı dolasıyla etkinlik düzenlendi.
Hükümet Konağı meydanında düzenlenen etkinlikte, Kızılay işbirliği ile kan bağışı kampanyası düzenlendi, şehitler için lokma dağıtıldı.
Ödemiş Emniyet Müdürü Ramazan Çankaya, gazetecilere yaptığı açıklamada, "Türk Polis Teşkilatının kuruluşunun 172. yıl dönümü etkinlikleri kapsamında, emniyet müdürlüğümüz ve Kızılay işbirliği ile kan bağışı kampanyası başlattık. Şehitlerimiz için vatandaşlarımıza lokma ikramında bulunduk. Akşam Hamdibey Caminde şehitlerimiz için mevlit okutacağız. yarın ise, Ödemiş Emniyet Müdürlüğü olarak, şehit ailelerimizi ziyaret edeceğiz." ifadelerini kullandı.
Son Dakika › Güncel › Türk Polis Teşkilatının Kuruluşunun 172. Yılı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.