Üniversite Öğrencisi Av Tüfeğiyle İntihar Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Üniversite Öğrencisi Av Tüfeğiyle İntihar Etti

Üniversite Öğrencisi Av Tüfeğiyle İntihar Etti
28.09.2013 15:15  Güncelleme: 15:25

İslahiye'de, psikolojik sorunları olduğu öne sürülen üniversite öğrencisi 22 yaşındaki Ömer Salih Koç,av tüfeği ile yaşamına son verdi.

Gaziantep'in İslahiye İlçesi'nde, psikolojik sorunları olduğu öne sürülen üniversite öğrencisi 22 yaşındaki Ömer Salih Koç, başına dayadığı av tüfeğini ateşleyerek yaşamına son verdi.

Olay, sabah saatlerinde İslahiye'ye bağlı Altın Üzüm Beldesi Aydınoğlu Mahallesi'nde meydana geldi. Psikolojik sorunları olduğunu öne sürülen ve Kilis 7 Aralık Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 4'üncü sınıf öğrencisi olan Ömer Salih Koç, babasına ait av tüfeğini başına dayayarak ateşledi. Silah sesini duyan aile fertleri, Ömer Salih'i kanlar içerisinde görünce sağlık ekiplerinden yardım istedi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, yaptığı kontrolde Ömer Salih Koç'un öldüğünü saptadı. Koç'un cesedi, olay yerindeki incelemenin ardından otopsi için Gaziantep Adli Tıp Kurumu morguna gönderildi. Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor. - Gaziantep

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Üniversite Öğrencisi Av Tüfeğiyle İntihar Etti - Son Dakika


Advertisement