Ürdün Atom Enerjisi Kurumu, İsrail nükleer reaktörlerinden radyoaktif maddelerin rüzgar yoluyla Ürdün'e geçmesi nedeniyle, ülkenin batı tarafında radyasyon oranının yükseldiğini bildirdi.
Kurum, ülkenin batı kesimlerinde son yıllarda kanser gibi hastalıkların oranının arttığı, hastalıklara İsrail'in "Dimona Nükleer Santrali"nden gelen radyoaktif maddelerin neden olduğuna dair kamuoyunda yer alan haberlere ilişkin yazılı bir açıklama yaptı.
Ürdün Atom Enerjisi Kurumu Başkanı Halid Tukan imzalı açıklamada, İsrail nükleer reaktörlerinden radyoaktif maddelerin rüzgar yoluyla ülkeye geçmesi sebebiyle İsrail ile sınır olan batı bölgelerinde son yıllarda radyasyon oranının arttığı ifade edildi. Ancak açıklamada artışı oranına ilişkin sayısal bir veri yer almadı. - Amman
Son Dakika › Güncel › Ürdün-İsrail Sınırında Radyasyon Oranı Artıyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.