Vali Mahmut Demirtaş tarafından TPAO'da verilen iftar yemeğine 8 ilçe Kaymakamı ile 3 Vali Yardımcısı katıldı.
Adıyaman'da görev yapmakta olan Sincik, Tut ve Besni Kaymakamlarının başka illere atandığını belirten Vali Mahmut Demirtaş, "Kaymakam arkadaşlarımız ilimizdeki görevleri sırasında başarılı çalışmalara imza attılar. Gayretlerinden ve yaptıkları çalışmalardan dolayı kendilerine teşekkür ediyorum. Görev süreleri dolan Kaymakamlarımız ilimizde son derece verimli ve başarılı hizmetler gerçekleştirdiler. Kaymakamlarımıza bundan sonraki yaşamlarında ve yeni görev yerlerinde başarılar diliyorum"dedi.
Tayini çıkan kaymakamlar ise Adıyaman'da görev yapmaktan duydukları memnuniyeti dile getirerek, ilden güzel anı ve izlenimlerle ayrıldıklarını dile getirdiler.
Son Dakika › Güncel › Vali Mahmut Demirtaş'tan İlçe Kaymakamlarına İftar - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.