Yeniçağa Kaymakamı Nurhalil Özçelik, yeni tip koronavirüs (Kovid-19 ) salgınıyla mücadele kapsamında CoronaVac aşısının ilk dozunu yaptırdı.
Kaymakam Özçelik, Yeniçağa Devlet Hastanesine giderek aşısını oldu.
Aşılamanın ardından AA muhabirine açıklama yağan Özçelik, sırası gelen tüm vatandaşlara aşı olmayı tavsiye etti.
Özçelik, aşılama çalışmalarının ilçede hızla devam ettiğini de sözlerine ekledi.
Son Dakika › Güncel › Yeniçağa Kaymakamı Özçelik, koronavirüs aşısı oldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.