Gaziantep'in İslahiye İlçesi'nde çevreyolu çalışması sırasında patlatılan dinamit paniğe neden oldu.
İslahiye'de çevreyolu çalışmasını yürüten bir firma tarafından Beyler Mahallesi'nde kayaları parçalamak için dinamit patlatıldı. Yol açmak için yapılan çalışmadan haberdar olmayan vatandaşlar büyük bir korku yaşadı. Patlama sesinin net bir şekilde duyulduğu ilçede panikleyen bazı vatandaşlar polisi aradı. Polis ve jandarma, olay yerine giderek firma yetkilileriyle görüştü. Firmanın resmi izin alarak patlatma yaptığı öğrenildi. Bunun üzerine belediye hoparlöründen halka anons yapılarak patlamanın yol çalışmasından kaynaklandığı bildirildi. - Gaziantep/ Islahiye
Son Dakika › Güncel › Yol Çalışmasında Patlatılan Dinamit Korkuttu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.