Bolu'da Motosiklet Sürücülerine Ceza - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bolu'da Motosiklet Sürücülerine Ceza

23.11.2025 17:22

Bolu'da iki motosiklet sürücüsüne trafiği tehlikeye soktukları için 25 bin lira ceza uygulandı.

Bolu'da trafiği tehlikeye düşüren iki motosiklet sürücüne 25 bin lira ceza uygulandı.

Sosyal medyada iki motosikletin trafiği tehlikeye düşürdüğü görüntülerin yer alması üzerine İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil ve Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri harekete geçti.

Yapılan çalışma sonucu yakalanan 2 sürücüye, Karayolları Trafik Kanunu'nun ilgili maddeleri uyarınca toplam 25 bin ceza verildi.

Sürücüler, gerekli işlemler için Bahçelievler Polis Merkezi Amirliğine teslim edildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Bolu'da Motosiklet Sürücülerine Ceza - Son Dakika


Advertisement