Göbeklitepe'de Kadın Işığı" Defilesi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Göbeklitepe'de Kadın Işığı" Defilesi

07.03.2016 18:38

Şanlıurfa Belediyesi tarafından, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla "Göbeklitepe'de Kadın Işığı" adlı defile düzenlendi.

Şanlıurfa Belediyesi tarafından, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla "Göbeklitepe'de Kadın Işığı" adlı defile düzenlendi.

Arkeoloji Müzesi'ndeki defilenin açılışında konuşan Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Nihat Çiftçi, kentte sanatla tarihi buluşturma ve kıyafet üzerindeki kentin kültürünü simgeleyen motifleri halkın beğenisine sunmayı amaçladıklarını kaydetti.

Kadınların baş tacı edilmesi gerektiğini dile getiren Çiftçi, tüm kadınların 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nü de kutladı.

Konuşmaların ardından Göbeklitepe'nin figürlerinin bulunduğu alanda defile düzenlendi.

Stilist Mustafa Şahin'in tasarladığı yöresel kıyafetler, podyumda 15 manken tarafından sergilendi.

Kaynak: AA

Son Dakika Kültür Sanat Göbeklitepe'de Kadın Işığı' Defilesi - Son Dakika


Advertisement