"Gel Barışalım" da Bugün Gözyaşları Sel Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

"Gel Barışalım" da Bugün Gözyaşları Sel Oldu

"Gel Barışalım" da Bugün Gözyaşları Sel Oldu
07.08.2017 16:33  Güncelleme: 16:38

Kanal D'nin sunuculuğunu Asuman Dabak'ın yaptığı yepyeni program "Gel Barışalım" bugün ilk bölümü ile ekrana geldi.

Arzu Hanım'ın Evlat Hasreti Son Bulacak mı?

Canlı olarak yayınlanan programa bugün, evlat hasreti ile yanıp tutuşan Arzu Yılmaz'ın hikayesi damgasını vurdu.

İzmir'de yaşayan ve eşi ile iki kere evlenip ayrılan Arzu Yılmaz "Gel Barışalım" programı aracılığı ile 7 senedir göremediği iki çocuğuna seslendi. 2015 yılından bu yana kanser hastalığı ile mücadele eden Arzu Hanım'ın feryadı hem stüdyodakileri hem de ekran başındakileri gözyaşlarına boğdu. Çocuklarından daha fazla ayrı kalmak istemeyen Arzu Hanım'ın barışma çağrısına çocuklarının yanıtı ise şimdiden merak konusu oldu.

"Gel Barışalım" canlı yayınla hafta içi her gün saat 10.00'da Kanal D'de!

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Magazin 'Gel Barışalım' da Bugün Gözyaşları Sel Oldu - Son Dakika


Advertisement