Başbakan Davutoğlu Camiye Yürüyerek Gitti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başbakan Davutoğlu Camiye Yürüyerek Gitti

Başbakan Davutoğlu Camiye Yürüyerek Gitti
02.01.2015 13:05

Başbakan Ahmet Davutoğlu, Beşiktaş’ta cuma namazını kılacağı camiye yürüyerek gitti.

Başbakan Ahmet Davutoğlu, Beşiktaş'ta cuma namazını kılacağı camiye yürüyerek gitti.

Başbakan Davutoğlu, sabah saatlerinde Dolmabahçe'deki Çalışma Ofisi'ne geldi. Bir süre burada çalışmalarını sürdüren Davutoğlu, cuma namazı için ofisten ayrıldı. Davutoğlu, beraberinde Başbakan Yardımcısı Ali Babacan, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, Kalkınma Bakanı Cevdet Yılmaz ve AK Parti İstanbul İl Başkanı Aziz Babuşcu ile birlikte yaklaşık 150 metre uzaklıkta bulunan Sinanpaşa Camii'ne yürüdü. Başbakan Ahmet Davutoğlu, yol boyunca çevredeki vatandaşları da selamladı. - İSTANBUL

Kaynak: İHA

Son Dakika Politika Başbakan Davutoğlu Camiye Yürüyerek Gitti - Son Dakika


Advertisement