Başbakan Binali Yıldırım, Katar Başbakanı Şeyh Abdullah Bin Nasser Bin Khalifa Al-Thani ile bir araya geldi.
Başbakan Binali Yıldırım, Katar Başbakanı Şeyh Abdullah Bin Nasser Bin Khalifa Al-Thani ile bir araya geldi. Çankaya Köşkü'nde gerçekleşecek görüşme öncesi Katar Başbakanı, Başbakan Yıldırım tarafından karşılandı. İki isim, daha sonra basın mensuplarına poz verdi. Başbaşa gerçekleştirilecek olan görüşme sonrası, heyetlerarası görüşmeler yapılacak. - ANKARA
Son Dakika › Politika › Başbakan Yıldırım, Katar Başbakanı Al-Thani ile Bir Araya Geldi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.