Gelecek Partisi Genel Başkanı Davutoğlu'nun Kovid-19 testi pozitif çıktı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gelecek Partisi Genel Başkanı Davutoğlu'nun Kovid-19 testi pozitif çıktı

Gelecek Partisi Genel Başkanı Davutoğlu\'nun Kovid-19 testi pozitif çıktı
27.11.2020 17:19  Güncelleme: 17:23

Gelecek Partisi Genel Başkanı Ahmet Davutoğlu, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) test sonucunun pozitif çıktığını bildirdi.

Gelecek Partisi Genel Başkanı Ahmet Davutoğlu, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) test sonucunun pozitif çıktığını bildirdi.

Davutoğlu, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi:

"Bugün yaptırdığım Kovid-19 test sonucu pozitif çıktı. Allah'a şükürler olsun genel durumum iyi. Çalışmalarımızı karantina süresi boyunca evimden devam ettireceğim. Bütün hastalarımıza Rabbim'den acil şifa diliyorum. Lütfen önlemlere ve sağlığınıza dikkat edin."

Kaynak: AA

Son Dakika Politika Gelecek Partisi Genel Başkanı Davutoğlu'nun Kovid-19 testi pozitif çıktı - Son Dakika


Advertisement