CHP Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu, UEFA Şampiyonlar Ligi 3. ön eleme turunun rövanşında Avusturya'nın Red Bull Salzburg takımını 3-1 yenerek play-off turuna yükselen Fenerbahçe'yi kutladı.
Kılıçdaroğlu, Fenerbahçe'nin galibiyeti dolayısıyla yayımladığı kutlama mesajında, şunları kaydetti:
"Şampiyonlar ligi ile Avrupa liginden dışlanmak istenen Fenerbahçe gerçek yerinin şampiyonlar ligi olduğunu gösterdi. 3. ön eleme turunda Salzburg'u 3-1 yenen Fenerbahçe play-offa kaldı. Fenerbahçe'yi kutluyor, Şampiyonlar Ligi'ne yakışacak olan sarı kanaryaya play–off'ta da başarılar diliyorum." - Ankara
Son Dakika › Politika › Kılıçdaroğlu, Fenerbahçe'yi Kutladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.