TBMM'de 6 personelde daha koronavirüs çıktı - Son Dakika
Son Dakika Logo

TBMM'de 6 personelde daha koronavirüs çıktı

TBMM\'de 6 personelde daha koronavirüs çıktı
23.06.2020 11:26  Güncelleme: 20:08

TÜRKİYE Büyük Millet Meclisi'nde (TBMM) 6 personelin daha Covid-19 testinin pozitif çıktığı belirtildi.

TÜRKİYE Büyük Millet Meclisi'nde (TBMM) 6 personelin daha Covid-19 testinin pozitif çıktığı belirtildi.

TBMM Başkanlığı'ndan yapılan bilgilendirmede, "Meclis'te 6 personelin Covid-19 testi pozitif çıktı" denildi. TBMM Başkanı Mustafa Şentop, geçen hafta yaptığı açıklamada pandemi sürecinin başından bu yana TBMM'de 11 personelde koronavirüs tespit edildiğini, bunlardan 7'sinin tedavilerinin tamamlanarak işe döndüğünü, diğerlerinin tedavisinin devam ettiğini açıklamıştı. Böylece TBMM'de salgının başından bu yana testi pozitif çıkan personel sayısı 17'ye yükselmiş oldu.


Kaynak: DHA

Son Dakika Politika TBMM'de 6 personelde daha koronavirüs çıktı - Son Dakika


Advertisement