Çanakkale'de Obezite Okulu Kayıtları Başladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Çanakkale'de Obezite Okulu Kayıtları Başladı

01.02.2019 16:59

Çanakkale'de üçüncü dönem obezite okulu kayıtları başladı.

Çanakkale'de üçüncü dönem obezite okulu kayıtları başladı.

İl Sağlık Müdürlüğünden

yapılan açıklamada, obezite konusunda farkındalık yaratmak, katılımcılara sağlıklı beslenme ve fiziksel

aktivite alışkanlığı kazandırarak sağlıklı

yaşamayı bir yaşam tarzı olarak benimsetmeyi hedefleyen obezite

okulunun üçüncü dönem programının başladığı belirtildi.

Uzman doktor, diyetisyen, psikolog ve

spor eğitmeni eşliğinde 10 hafta sürecek programda sağlıklı

yaşama dair eğitimler, spor aktiviteleri ve yürüyüşlerin yer

alacağı duyurulan açıklamada, Sağlıklı Hayat Merkezinde başvuruda bulunan

vatandaşlardan boy, kilo ve bel ölçümleri yapılarak ön kayıtların

alınacağı bildirildi.

Açıklamada, her yaş grubundan kişilerin müracaat edebileceği programa katılımcıların 8 Şubat'a kadar şahsen

başvurmaları gerektiği bilgisi paylaşıldı.

Obezite okulunun üçüncü dönem programı 18 Şubat başlayacak, 30 Nisan'da sona erecek.

Kaynak: AA

Son Dakika Sağlık Çanakkale'de Obezite Okulu Kayıtları Başladı - Son Dakika


Advertisement