Brezilya'da düzenlenen 24. İşitme Engelliler Yaz Olimpiyatları'nda (Deaflympics), Kadın Hentbol Milli Takımı finale çıktı.
Türkiye İşitme Engelliler Spor Federasyonundan yapılan açıklamaya göre Kadın Hentbol Milli Takımı, yarı finalde ev sahibi Brezilya ile karşılaştı.
Rakibini 20 sayı farkla 37-17 yenen milli takım finale yükseldi.
Son Dakika › Güncel › 24. İşitme Engelliler Yaz Olimpiyatları - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.