Ahmet Nur Çebi'nin 45 Günlük Hak Mahrumiyeti Cezası Onandı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ahmet Nur Çebi'nin 45 Günlük Hak Mahrumiyeti Cezası Onandı

Ahmet Nur Çebi\'nin 45 Günlük Hak Mahrumiyeti Cezası Onandı
11.01.2018 17:38  Güncelleme: 00:18

Türkiye Futbol Federasyonu Tahkim Kurulu, Beşiktaş Kulübü İkinci Başkanı Ahmet Nur Çebi'ye verilen 45 gün hak mahrumiyeti cezasını onadı.

TFF Tahkim Kurulu, Beşiktaş Kulübü İkinci Başkanı Ahmet Nur Çebi'ye verilen 45 gün hak mahrumiyeti cezasını onadı.

45 GÜN HAK MAHRUMİYETİ VE 30 BİN LİRA PARA CEZASI VERİLDİ

TFF'den yapılan açıklamada, Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu tarafından Çebi'ye, sportmenliğe aykırı demeçleri nedeniyle verilen 45 gün hak mahrumiyeti ve 30 bin lira para cezasının oy birliğiyle onandığı bildirildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Ahmet Nur Çebi'nin 45 Günlük Hak Mahrumiyeti Cezası Onandı - Son Dakika


Advertisement