Ali Koç Maç Sonunda Sahaya İndi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ali Koç Maç Sonunda Sahaya İndi

Ali Koç Maç Sonunda Sahaya İndi
14.04.2019 22:07

Fenerbahçe-Galatasaray maçının sonunda sarı-lacivertlilerin başkanı Ali Koç sahaya inip futbolcuları tebrik etti.

Fenerbahçe- Galatasaray maçının sonunda sarı-lacivertlilerin başkanı Ali Koç sahaya inip futbolcuları tebrik etti.

Süper Lig'de Fenerbahçe ile Galatasaray arasında oynanan derbi 1-1 eşitlikle sona erdi. Müsabakanın ardından Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç sahaya girip futbolcuları tek tek tebrik etti. - İSTANBUL

Kaynak: İHA

Son Dakika Spor Ali Koç Maç Sonunda Sahaya İndi - Son Dakika


Advertisement