Galatasaray Kulübü Başkanı Ünal Aysal, Türkiye Futbol Federasyonu'na, şampiyonluk kupasının 12 Mayıs cumartesi günü oynanacak Fenerbahçe-Galatasaray maçının ardından Şükrü Saraçoğlu Stadı'nda sahibine verilmesi yönünde talepte bulunduklarını bildirdi.
Ayrıntılar birazdan...
Son Dakika › Spor › Aysal Son Noktayı Koydu! - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.