Aziz Yıldırım'dan Final Four Mesajı: Yemeyeni Yesinler! - Son Dakika
Son Dakika Logo

Aziz Yıldırım'dan Final Four Mesajı: Yemeyeni Yesinler!

21.04.2015 07:23

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım sarı lacivertli takımın Euroleague'de Final Four'a kalması sonrası ilginç bir açıklamada bulundu.

Fenerbahçe'nin basketboldaki sponsporu Ülker marka bir çikolatayla kameraların karşısına geçen Yıldırım'ın "Yemeyeni yesinler" mesajı sosyal medyada gündeme oturdu.

Kaynak: EuroSport.com

Son Dakika Spor Aziz Yıldırım'dan Final Four Mesajı: Yemeyeni Yesinler! - Son Dakika


Advertisement