Beşiktaş 15 Kişi ile Gitti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Beşiktaş 15 Kişi ile Gitti

Beşiktaş 15 Kişi ile Gitti
20.01.2016 00:22

Beşiktaş, Ziraat Türkiye Kupası'nda K. Karabükspor ile deplasmanda oynayacağı maç için karayolu ile Karabük'e gitti.

Beşiktaş, Ziraat Türkiye Kupası'nda K. Karabükspor ile deplasmanda oynayacağı maç için karayolu ile Karabük'e gitti.

Teknik Direktör Şenol Güneş kadroya genç oyuncular ile birlikte 15 futbolcu dahil etti.

Kafilede Tolga Zengin, Günay Güvenç, Serdar Kurtuluş, Necip Uysal, Kerim Frei, Olcay Şahan, Dusko Tosic, Veli Kavlak, Mustafa Pektemek, Cenk Tosun'un yanı sıra 21 yaş altı takımından Hamza Küçükköylü, Devrim Taşkaya, Muhammed Enes Durmuş, Serkan Yavuz ve Furkan Akbulut bulundu.

Kaynak: Sporcope.com

Son Dakika Spor Beşiktaş 15 Kişi ile Gitti - Son Dakika


Advertisement