Beşiktaş Kulübü'nün bugün gerçekleştirilen olağanüstü seçimli genel kurulunda açılan ilk sandık sonucunda başkan adaylarından Fikret Orman 53, Bülent Deriş 6 ve Nazmi Koca da 4 oy aldı. - ISTANBUL
Son Dakika › Spor › Beşiktaş Kulübü'nün Bugün Gerçekleştirilen Olağanüstü Seçimli Genel Kurulunda Açılan İlk Sandık... - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.