Beşiktaş Kulübü'nün Bugün Gerçekleştirilen Olağanüstü Seçimli Genel Kurulunda Açılan İlk Sandık... - Son Dakika
Son Dakika Logo

Beşiktaş Kulübü'nün Bugün Gerçekleştirilen Olağanüstü Seçimli Genel Kurulunda Açılan İlk Sandık...

25.03.2012 17:35

Beşiktaş Kulübü'nün bugün gerçekleştirilen olağanüstü seçimli genel kurulunda açılan ilk sandık sonucunda başkan adaylarından Fikret Orman 53, Bülent Deriş 6 ve Nazmi Koca da 4 oy aldı.

Beşiktaş Kulübü'nün bugün gerçekleştirilen olağanüstü seçimli genel kurulunda açılan ilk sandık sonucunda başkan adaylarından Fikret Orman 53, Bülent Deriş 6 ve Nazmi Koca da 4 oy aldı. - ISTANBUL

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Beşiktaş Kulübü'nün Bugün Gerçekleştirilen Olağanüstü Seçimli Genel Kurulunda Açılan İlk Sandık... - Son Dakika


Advertisement