Bilic: Berbat Bir Hatayla Maçı Kaybettik - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bilic: Berbat Bir Hatayla Maçı Kaybettik

Bilic: Berbat Bir Hatayla Maçı Kaybettik
04.01.2015 22:17

Siyah beyazlıların Hırvat hocası maçtan sonra sitem dolu açıklamalarda bulundu.

İlk yarının son maçında evinde Galatasaray'a 2-0 mağlup olan Beşiktaş'ın hocası Slaven Bilic, çok ucuz bir kartla 10 kişi kaldıklarını söyledi.Yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulunan Saven Bilic'in açıklamarı şu şekilde:"Bir derbi daha kaybetmek zor bir durum. Kabullenmek çok zor. Neredeyse Fenerbahçe maçıyla aynı oldu. İlk yarıda iyi oynadık. İkinci yarıya daha iyi başladık. İkinci yarıda ise çok ucuz bir hatayla geriye düştük. Sonrasında da 10 kişi kaldık. Berbat bir hatayla eksik kaldık. Elimizden geleni yaptık. Direğe takıldık, pozisyon ürettik. İyi bir takıma karşı 10 kişi geri dönmek de kolay değildi."Günün başarısız isimlerinden Demba Ba ise yaptığı açıklamada, "Fenerbahçe derbisine benzer bir oyun oldu. İlk 20-30 dakikada istediğimiz gibi oynayamadık. Yeterince motive oynayamadık. Bir derbi maçında 11'e 11 oynamak daha kolay olurdu." ifadelerini kullandı.

Kaynak: Goal.Com

Son Dakika Spor Bilic: Berbat Bir Hatayla Maçı Kaybettik - Son Dakika


Advertisement