Bulls, Onuralp Bitim'i serbest bıraktı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bulls, Onuralp Bitim'i serbest bıraktı

17.10.2024 21:48

Chicago Bulls, milli basketbolcu Onuralp Bitim ve Kenneth Lofton ile yollarını ayırdı.

Amerikan Basketbol Ligi (NBA) takımlarından Chicago Bulls, milli basketbolcu Onuralp Bitim'i serbest bıraktı.

Kulüpten yapılan açıklamada, Onuralp Bitim ve Kenneth Lofton ile yolların ayrıldığı belirtildi. Açıklamada, oyunculara emekleri için de teşekkür edildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Bulls, Onuralp Bitim'i serbest bıraktı - Son Dakika


Advertisement