Amerikan Basketbol Ligi (NBA) takımlarından Chicago Bulls, milli basketbolcu Onuralp Bitim'i serbest bıraktı.
Kulüpten yapılan açıklamada, Onuralp Bitim ve Kenneth Lofton ile yolların ayrıldığı belirtildi. Açıklamada, oyunculara emekleri için de teşekkür edildi.
Son Dakika › Spor › Bulls, Onuralp Bitim'i serbest bıraktı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.